REZULTATE ADMITERE IULIE 2025
Rezultate finale sesiune admitere iulie 2025
https://fsia.valahia.ro/wp-content/uploads/admitere.pdf
Pentru obținerea calității de student, indiferent de forma de finanțare (buget sau cu taxă) este obligatorie semnarea contractului de studii până pe data de 24 iulie 2025 inclusiv. În cazul nerespectării obligației de semnare a contractului de studii, locul obținut în urma concursului de admitere va fi pierdut și nu va putea fi revendicat ulterior.
https://fsia.valahia.ro/wp-content/uploads/REZULTATE-FSIA-ADMITERE-IULIE-2025.pdf
Candidații declarați admiși pe locurile finanțate de la bugetul de stat
În scopul dobândirii calității de student al Universității Valahia din Târgoviște, candidații declarați admiși trebuie să se prezinte în perioada 17 – 24 iulie 2025 (luni – vineri: orele 9.00-17.00; sâmbătă: orele 9.00-12.00) pentru a încheia contractul de studii și a depune următoarele documente pe suport de hârtie:
- Fișa de înscriere generată de platforma online (semnată de candidat);
- Diploma de bacalaureat în original;
- Foaia matricolă cuprinzând mediile obținute pe parcursul anilor de liceu (în original* și fotocopie);
- Certificatul de naștere (în original* și copie);
- Actul de identitate (în original și copie);
- Adeverința medicală tip (în original);
- Trei fotografii tip buletin de identitate;
- Chitanța reprezentând achitarea taxei de înscriere.
Documente suplimentare (dacă este cazul):
Certificatul de căsătorie – (în original* și copie) sau documentul care atestă schimbarea numelui;
Actele doveditoare ale situației particulare a candidatului ce au fost atașate la înscrierea online (certificate, adeverințe, atestate, recomandări – în original* și copie);
Pentru toți candidații admiși, indiferent de regimul de finanțare a studiilor, este necesară plata unei taxe de înmatriculare în cuantum de 200 lei.
ACHITAREA TAXELOR DE STUDIU / ALTE TAXE
Beneficiar: UNIVERSITATEA ”VALAHIA” DIN TÂRGOVIȘTE
Cod fiscal al instituţiei: 4279685
Cont IBAN: RO70RNCB0128045419210107 – deschis la BCR Targoviste
Cont IBAN: RO81TREZ27120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului TÂRGOVIȘTE (mandat poștal)
Pe ordinul de plată sau mandatul poştal se vor menţiona următoarele:
CNP-ul, numele şi prenumele studentului, facultatea, specializarea, anul de studiu, tip taxa (studiu, refacerea unei discipline, susținere licență/disertație/teză doctorat.. etc). În cazul taxei de refacerea unei disciplinei se va preciza disciplina.
ATENȚIE! În cazul nerespectării intervalului menționat (17 – 24 iulie 2025), candidații pierd locul dobândit în urma concursului de admitere.
Candidații declarați admiși pe locurile cu taxă
În scopul dobândirii calității de student al Universității Valahia din Târgoviște, candidații declarați admiși trebuie să se prezinte în perioada 17 – 24 iulie 2025 (luni – vineri: orele 9.00-17.00; sâmbătă: 9.00-12.00) pentru a încheia contractul de studii și a depune următoarele documente pe suport de hârtie:
- Fișa de înscriere generată de platforma online (semnată de candidat);
- Diploma de bacalaureat sau echivalentele acesteia (în original* și fotocopie);
- Foaia matricolă cuprinzând mediile obținute pe parcursul anilor de liceu (în original* și fotocopie);
- Certificatul de naștere (în original* și fotocopie);
- Actul de identitate (în original și fotocopie);
- Adeverința medicală tip (în original);
- Trei fotografii tip buletin de identitate;
- Chitanța reprezentând achitarea taxei de înscriere.
Documente suplimentare (dacă este cazul):
Certificatul de căsătorie – (în original* și fotocopie) sau documentul care atestă schimbarea numelui;
Actele doveditoare ale situației particulare a candidatului ce au fost atașate la înscrierea online (certificate, adeverințe, atestate, recomandări – în original* și fotocopie);
Notă:
* Documentele în original se restituie după certificarea copiei de către membrii comisiei.
Pentru toți candidații admiși, indiferent de regimul de finanțare a studiilor, este necesară plata unei taxe de înmatriculare în cuantum de 200 lei.
Candidații admiși pe loc cu taxă vor prezenta chitanța de plată a unei fracții din taxa de școlarizare, în cuantum de 900 lei. În cazul renunțării la calitatea de student, suma nu se va returna, însă va fi restituită dacă, în urma redistribuirii, candidatul va urca pe loc bugetat.
ACHITAREA TAXELOR DE STUDIU / ALTE TAXE
Beneficiar: UNIVERSITATEA ”VALAHIA” DIN TÂRGOVIȘTE
Cod fiscal al instituţiei: 4279685
Cont IBAN: RO70RNCB0128045419210107 – deschis la BCR Targoviste
Cont IBAN: RO81TREZ27120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului TÂRGOVIȘTE (mandat poștal)
Pe ordinul de plată sau mandatul poştal se vor menţiona următoarele:
CNP-ul, numele şi prenumele studentului, facultatea, specializarea, anul de studiu, tip taxa (studiu, refacerea unei discipline, susținere licență/disertație/teză doctorat.. etc). În cazul taxei de refacerea unei disciplinei se va preciza disciplina.
ATENȚIE! În cazul nerespectării intervalului menționat (17 – 24 iulie 2025), candidații pierd locul dobândit în urma concursului de admitere.
GRAFICUL DE ACHITARE
A TAXEI DE ŞCOLARIZARE
Cuantumul taxei de şcolarizare pentru studii universitare de licenţă este 3.500 lei sau 3.150 lei (reducere 10% dacă suma este achitată integral până la data de 15.10.2025 – data chitanţei, data ordinului de plată sau mandatului poştal).
Se poate alege una din variantele următoare:
Varianta A (Taxă cu reducere 10%):
- 900 lei la încheierea contractului de studii/actului adițional.
- 2250 lei până la 15 octombrie 2025.
Varianta B: 2 tranșe, astfel:
- 900 lei la încheierea contractului de studii/actului adițional.
- Tranșa I: 1300 lei până la data de 20 ianuarie 2026;
- Tranșa a II a: 1300 lei până la data de 1 iunie 2026.
Varianta C: 4 tranșe, astfel:
- 900 lei la încheierea contractului de studii/actului adițional.
- Tranșa I: 650 lei până la data de 15 noiembrie 2025;
- Tranșa a II a: 650 lei – până la data de 20 ianuarie 2026;
- Tranșa a III a: 650 lei – până la data de 15 aprilie 2026;
- Tranșa a IV a: 650 lei – până la data de 1 iunie 2026.
IN ATENTIA CANDIDATILOR CARE SE AFLA PE LISTELE DE ASTEPTARE SPECIALIZARILE ADMINISTRATIE PUBLICA SI AGRICULTURA
Va informam ca in data de 28.07.2025, ora 16.00, va avea loc sedinta publica de repartizare a candidatilor aflati pe lista de asteptare pentru a putea ocupa locurile ramase libere ca urmare a neinchierii contractelor de studii.